Mūsų šalyje šiuo metu internetu naudojasi daugiau 75 proc. žmonių. Jo greitis ir augimo tempai bei galimybės verčia keistis visą visuomenę, o tuo pačiu ir visą verslo pasaulį. Internetas, kaip ir televizija ar radijas, vis labiau naudojamas kaip puiki reklamos pateikimo terpė, kurioje ne tik galima pristatyti save bet ir viešinti skelbimus apie įmonių prekes ir paslaugas. Internetiniai skelbimai daugeliu ypatybių, ypač santykinai gana nedidele kaina, gali labai greitai pasiekti tikslinį adresatą. Dėl įvairiausių techninių privalumų, internetas gerokai pranoksta visas kitas ryšio su visuomene priemones. Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje yra tokių internetinių tinklalapių, kur jūsų skelbimai bus reklamuojami nemokamai Vieną iš tokių svetainių pamatysite paspaudę šią nuorodą. Reklamos rinka ir visa komercinė veikla internete vis dar sparčiai progresuoja.
Internetas neretai apibūdinamas kaip sparčiausiai besiplėtojanti reklamos priemonė bei pats moderniausias komunikacijos kanalas. Norint, kad jūsų skelbimai internete būtų sėkmingi, turi būti integruota visa reklaminės kompanijos dalis. Juk milžiniškame informacijos sraute jūsų skelbimas gali ir prapulti bei būti neeefektyvus. Šiuolaikinės informacijos technologijos leidžia iš tiesų gana tiksliai nukreipti savo skelbiamą informaciją norimai vartotojų auditorijai. Jūsų skelbimas bus paveikus ir efektyvus tik tuo atveju jeigu bus suplanuotas ir orientuotas į konkretų adresatą.
Tiek reklamą internete tiek ir skelbimus galima vertinti keliais aspektais: socialiniu, ekonominiu, komunikaciniu bei psichologiniu. Vieno iš jų išskirti nėra galimybės, kadangi visi šie aspektai internetinėje reklamoje yra labai svarbūs. Informacijos internete perdavimas yra sudėtingas elektronika perduodamas procesas, kuris formuoja jūsų būsimo kliento sąmonėje tvirtą psichologinį apsisprendimą, kad pasiektų įvairius ekonominius, kultūrinius bei socialinius tikslus.
Reklama bei skelbimai internete – tai tam tikra mikrorinkodara, kuri yra nuolat besikeičiantis procesas, neretai įmonėms atnešantis didžiulę sėkmę. Investicijos į internetinę reklamą bei į įvairius internetinius skelbimus, jei jie padaryti kokybiškai ir originaliai, atneša įmonei didžiulę ekonomine ir komunikacinę naudą ir populiarumą. Būtina ieškoti kuo optimalesnių informacijos pateikimo būdų, turi būti bandomi skirtingi tekstinės ir grafinės informacijos variantai, vykdomos nedidelės kampanijos specializuotose internetinėse svetainėse ir, be abejo, stebimos interneto svetainės, kuriose yra jūsų skelbimas, pozicija paieškos serveriuose, konkrečių puslapių lankomumas taip pat lankytojų elgesys ir jo kaita. Labai svarbu pasirūpinti, kad potencialūs jūsų paslaugos arba prekės adresatai rastų tikslia informaciją arba nuorodas į internetinę svetainę paieškos serveriuose, kataloguose bei klasifikuotuose skelbimuose. Be to yra gana tikslinga nuorodas, taip pat ir vaizdinę bei tekstinę informaciją patalpinti įvairiose specializuotose internetinėse svetainėse, kurios yra gana glaudžiai susijusios su jūsų reklamuojamomis paslaugomis arba prekėmis.
Rekomenduojama skelbimą, kurį talpinsite internetinėje erdvėje, rašyti gana trumpą, kadangi ypač ilgi tekstai ne pritraukia, o priešingai – atbaido potencialius adresatus. Čia svarbiausia yra ne kokybė, o kiekybė, todėl, kuo trumpiau viską išdėstysite, tuo bus geriau. Nereikia stengtis sudėti visos informacijos į skelbimą, kurio žodžių kiekis yra ribotas. Geriau parašykite mažiau, bet intriguojančiai, tiksliai pateikite kontaktus bei internetines nuorodas.